Viime viikonloppuna olimme käymässä mantereella soittotunneilla ja kavereiden luona. Meidän oli herättävä aikaisin, koska Eivor-laiva lähti jo varttia vailla kuusi aamulla. =/ Laivassa minä luin, paitsi loppumatkasta en tehnyt mitään. Laiva ei käynyt kuin Nötössä, mutta se meni tosi hiljaa, kai säästäen polttoainetta. =/ Olisimme ehtineet Pärnäisiin varmaan kaksi tuntia etuajassa, jos laiva ei olisi hidastellut!

Pärnäisen jälkeen odotti pitkä automatka kohti Nummelaa. Kun olimme Nummelassa, äiti vei Hannan huilutunnille. Minä ja Taneli menimme kaveriemme luo; minun soittotuntini oli vasta sunnuntaina. Hanna ja Taneli jäivät yökylään kavereilleen. Minä menin kuitenkin äidin ja Olivian kanssa yhdelle tutullemme yöksi, joka kuitenkin oli työmatkalla. Menimme hakemaan avainta yksiltä toisilta tutuilta. Avainta ei kuitenkaan löytynyt ja menin hetkeksi takapihalla olleelle jättitrampoliinille. Avainta ei löytynyt kuitenkaan ensinkään, joten meidän oli jäätävä sinne yöksi! Pääsimme myös pitkästä aikaa saunaan.

Sunnuntaiaamuna oli minun pianotuntini, joka tällä kertaa myös kesti tunnin. ;) Pianotunti alkoi kymmeneltä ja lähdimme sinne puoli kymmeneltä (olimme olleet yötä Nöykkiössä).

Eivor lähti neljältä iltapäivällä. Luin jälleen melkein koko matkan. Isä, joka oli vienyt Anna-Tuulia veneemme talveksi Nauvoon, hyppäsi myös Eivoriin. Laivassa oli kyydissä myös kaksi ankkaa, jotka jäivät tosin Jurmossa pois. Ne pitivät kyllä aika kovaa mekkalaa. Olimme perillä kotona puoli yhdeksältä, juuri ennen Urheiluruudun alkua! ;D     

194290.jpg